Het Coronavirus houdt ons allemaal bezig. Toch staan we voor jullie klaar. Onze verkoopadviseurs staan jullie nog altijd te woord en inmeet- en montage-afspraken gaan gewoon door. In het belang van de gezondheid van onze medewerkers, klanten en leveranciers, hebben we een aantal maatregelen genomen. Hierbij houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM. Het is weer mogelijk onze showrooms te bezoeken! Uiteraard alleen na het maken van een afspraak. 

 

Advies op maat

Wilt u advies? Dan vragen wij u hiervoor een afspraak te maken. Dit kan bij u thuis of telefonisch. Onze verkoopadviseur geeft u uitleg over de mogelijkheden en inventariseert uw persoonlijke wensen. Op basis hiervan stelt hij vervolgens een passende offerte voor u samen.

Ja, ik wil een afspraak

 

Het Coronavirus houdt ons allemaal bezig. In het belang van de gezondheid van onze medewerkers, klanten en leveranciers, hebben we een aantal maatregelen genomen.

Hierbij volgen wij de adviezen van het RIVM:

  • Wij beperken onnodige contacten
  • Schudden geen handen
  • Houden een onderlinge afstand (van minstens 1,5 meter) aan
  • Wassen regelmatig onze handen
  • Hoesten of niezen in de ellenboog
  • Gebruiken papieren zakdoekjes
  • Blijven thuis wanneer wij lichte verkoudheids- of griepklachten krijgen

Getroffen maatregelen

Heeft u een afspraak in de showroom? Dan kunt u ervan uitgaan dat er doorzichtige spatschermen op de spreektafels staan en er extra  schoonmaakwerkzaamheden plaatsvinden in de showroom. We vragen bezoekers die verkoudheids- of griepklachten hebben, thuis te blijven en hun afspraak te verzetten. Wij vragen dit proactief bij het maken van de afspraak, maar ook bij het daadwerkelijke bezoek aan de showroom.

 

Maatregelen in de showrooms:

  • Wilt u een bezoek brengen aan onze showroom? Dan vragen wij u, voor ieders veiligheid, bij voorkeur een afspraak in te plannen. Daardoor houden we namelijk zicht en grip op het aantal bezoekers.
  • We vragen u om uw kinderen thuis te laten en hanteren een maximaal aantal klanten per showroom.
  • Wanneer we dit maximum bereiken, vragen we u ter plaatse om een afspraak in te plannen voor een ander moment.
  • We vragen bezoekers die verkoudheids- of griepklachten hebben, thuis te blijven en hun afspraak te verzetten. Wij vragen dit proactief bij het maken van de afspraak, maar ook bij het daadwerkelijke bezoek aan de showroom.
  • We hebben doorzichtige spat schermen op de spreektafels staan
  • Dragen mondkapjes, volgens de verplichting
  • Er vinden extra schoonmaakwerkzaamheden plaats in de showrooms.
  • Blijft u liever thuis en ontvangt u liever geen bezoek? Dan is nu een gratis adviesgesprek via een telefonische afspraak mogelijk. Onze verkoopadviseur geeft u uitleg over de mogelijkheden en inventariseert uw persoonlijke wensen. Op basis hiervan stelt hij vervolgens een passende offerte voor u samen.

Aanvullende maatregelen bij een bezoek aan uw huis:

Onze verkoopadviseurs, inmeters, monteurs, servicemonteurs en bedrijfsleider:

  • Zullen vooraf en op het moment van arriveren proactief informeren naar de gezondheid van u en uw huisgenoten in relatie tot het Coronavirus.
  • Dragen mondkapjes wanneer dit voorgeschreven is
  • Betreden geen huizen van klanten die last hebben van lichte verkoudheids- of griepklachten. In dit geval maken wij een nieuwe afspraak voor een later moment.
  • Vragen u indien mogelijk, zich op te houden in een andere ruimte dan waar de opname of montage plaatsvindt.
  • Vragen u bij een adviesgesprek aan tafel, de geadviseerde afstand van 1,5 meter te respecteren.

Aanvullende maatregelen bij het maken van afspraken:

Onze medewerkers:

  • Zullen geen afspraken maken of inplannen bij klanten die last hebben van verkoudheids- of griepklachten. Onze medewerkers zullen hier actief naar informeren.
  • Wij vragen u opnieuw contact op te nemen zodra u weer klachtenvrij bent. Wij kunnen ook afspreken wanneer wij weer opnieuw contact met u opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

We zullen er alles aan doen om de samenwerking met Bohaco zo prettig en goed mogelijk te laten verlopen. Onze medewerkers staan voor u klaar. Door onvoorziene omstandigheden kan het zijn, dat dingen anders lopen dan u van ons gewend bent. We hopen op uw begrip voor deze situatie.